ecrb

Szkolenia zrealizowane

Europejskie Centrum Rozwoju Biznesu (ECRB POLSKA) to firma, która dotychczas zrealizowała kilkaset różnych szkoleń dla przedsiębiorców m.in. w następującym zakresie tematycznym: 

  1. Podatek VAT - warsztaty dla księgowych.
  2. VAT od A do Z - warsztaty dla osób poczatkujących i średnio-zaawansowanych.
  3. Podatek VAT - zmiany w przepisach, aktualne problemy, praktyczne wskazówki.
  4. Podatek dochodowy od osób prawnych od A do Z - warsztaty dla osób początkujących i średnio-zaawansowanych.
  5. Podatek dochodowy od osób prawnych - zmiany w przepisach, aktualne problemy, praktyczne wskazówki.
  6. Skuteczne narzędzia minimalizacji kosztów pracowniczych w czasach spowolnienia gospodarczego - wybrane aspekty optymalizacji podatkowej
  7. Ceny transferowe w polskich przepisach podatkowych.
  8. Opodatkowanie podatkiem dochodowym dochodów kapitałowych osób prawnych.
  9. Prawo podatkowe międzynarodowe.
  10. Podatek dochodowy od osób fizycznych dla pracodawców - zmiany w przepisach, aktualne problemy, praktyczne wskazówki.
  11. Międzynarodowy obrót towarowy - rozliczenia podatkowe, intrastat.
  12. Wszystko o działalności w SPECJALNYCH STREFACH EKONOMICZNYCH - warsztaty dla przedsiębiorców.
  13. Bilans roku - wybrane problemy rachunkowości.
  14. Środki trwałe, wartości niematerialne i prawne.
  15. Odroczony podatek dochodowy.
  16. Międzynarodowe standardy rachunkowości i międzynarodowe standardy sprawozdawczości finansowej.
  17. Finanse dla niefinansistów.
  18. Ubezpieczenia społeczne i zdrowotne.
  19. Zasiłki chorobowe i macierzyńskie.
  20. Prawo pracy w praktyce.
  21. Świadczenia pracownicze - w kontekście kosztów pracodawcy, przychodów pracownika, składek na ubezpieczenia społeczne oraz problematyki VAT.
  22. Intrastat oraz handel międzynarodowy
  23. Działalność developerska, budowlana - podatkowe aspekty posiadania, używania oraz obrotu nieruchomości.
  24. Odpowiedznialność głównego księgowego.
  25. Zasady funkcjonowania spółek giełdowych.
  26. Prawo o zamówieniach publicznych - praktyka stosowania.
  27. Windykacja należności w obrocie gospodarczym - aspekty prawne i psychologiczne.
  28. Negocjacje handlowe w biznesie.
  29. Kultura obsługi klienta.
  30. Prezentacja i autoprezentacja.
  31. Komunikacja interpersonalna.
  32. Zarządzanie czasem.
  33. Współpraca i zarządzanie zespołem pracowniczym.
  34. Motywowanie oraz coaching dla poległych zaspołów.
  35. Obsługa klienta oraz techniki radzenia sobie w trudnych sytuacjach.
projekt graficzny:Art of Mind,   wykonanie SignumIT